tiistai 26. helmikuuta 2013

Kukkaruukkuja ja swappi - Flower pots and a swap

Toissa sunnuntaina meillä oli taas kerho. Aiheena oli kukat, mutta en kyllä saanut yhtään kukkaa aikaiseksi. Kaikki aika meni etukäteen tekemieni kukkaruukkujen hiomiseen ja maalaamiseen.

Two weekends ago we had our club meeting. We were supposed to make flower, but I didn't manage to make any. I spent the entire time sanding and painting the flower pots that I had made earlier.


Meillä oli myös pieni ystävänpäivä-swap. Sain Söpökadun Piikolta tällaisen paketin. Nyt alkaa olla nukkekodin keittiön varusteita aika hyvin kasassa.

We had also a little Valentine's Day swap. I got these from Söpökatu's Piikko. Now I have even more items for my kitchen.


Itse laitoin pakettiin alla olevan kakun, samanlaisen nallen, jonka sain Piikolta sekä sellaisen Kiroileva Siili -ystävänpäiväkortin.

I made a package that included the cake in the picture below, the same kind of teddy bear, that I got from Piikko and a humorous Valentine's Day card.

Blogger päätti laittaa tämän kuvan sivuttain. Ei voi mitään.
Blogger decided to place this picture sideways. Sorry.

Tässä vielä kuva muiden kerholaisten kukista.
Here are the plants that the other club members made.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti