lauantai 12. lokakuuta 2013

Taas ostoksia netistä - More internet shopping

Esittelen nyt joitakin ostoksia, joita olen tässä lähiaikoina tehnyt netin kautta.

I'll show you some of the items that I have recently bought through the internet.

Ostin eBaysta Lesley Manierilta Heidi Ott -tyttönuken ja neulontapakkauksen, josta tulee tytölle paita, hame ja hattu. Minun piti heti kokeilla, pysyvätkö tosiaan Heidi Ott -lapsinuketkin pystyssä ilman tukea. Kyllä pysyvät, kuten näkyy.

I bought through eBay from Lesley Manieri a Heidi Ott girl doll and a knitting kit that includes patterns for a shirt, a skirt and a hat for the girl. I had try try right away whether also these Heidi Ott child dolls can stand upright without a stand. As you can see from the photo, yes they can.




Myös nämä seuraavat esineet olen ostanut eBaysta.  Tiesin tämän jo näitä ostaessa, mutta tuo moppi ei todellakaan ole 1:12 mittakaavaa. Sen varsi ylettyy aikuista nukkea reiden puoliväliin asti. Se on siis puolet liian lyhyt. Minun täytynee keksiä jokin keino saada siihen pidempi varsi.

I have bought also the following items from eBay. I knew this before I bought these, but the mop is not in 1:12 or 1" scale. The handle only reaches halfway of an adult dolls thigh. It should be twice as long. I'll have to find some way to make it longer.




Sitten tein taas löytöjä Huuto.netistä. Nämä kaikki ovat siis yhdeltä myyjältä. Suosikkejani ovat toimiva taikinapyörä, "toimiva" leivänpaahdin ja "toimiva" lihamylly.

All that you can see below I bought from a Finnish auction site, and from one seller. My favourites are working dough cutter, "working" toaster and "working" meat grinder.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti